Träning

Jag har ju skaffat mig en Wii Fit.
Installerade den igår och testade lite ... och visst det var kul och tom lite jobbigt.
Det som stör mig litegrann är att det ska pratas så mycket mellan alla övningar, det är svårt att få tempo i övningarna.
Alla övningar är inte heller upplåsta från början så det är väl bara att träna på så man får tillgång till alla övningar.

Så ...
imorse tog jag en kombinerad löp- och gångrunda efter det körde jag ett "WiiFit-pass".
Kändes ganska bra.

Nästa vecka har jag bokat pass på sats så äntligen ska jag få styrketräna.
Mailade vår tränare i torsdags om att jag behöver en paus för att kunna bestämma om jag ska fortsätta eller ej.
Hörde sedan från Anders (som tränar efter damerna) att det var fler som ville ha paus och därför ställdes träningarna in under nästa vecka.

Ha dé!
Emma


Kommentarer
Postat av: sofie

Stör mig också på att det ska pratas så mkt i wii fit.. Men annars är det kul o bra. Rockringarna är min favorit.. Jäklar sicken träningsvärk man får..

2009-04-04 @ 12:56:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0