Falskt alarm

Internet fungerar fortfarande ... och det är väl bra!

Det där med stående foton fungerade inte riktigt. Men jag är överraksad över hur väl mobilbloggandet fungerar.
Det var riktigt skönt att komma bort några dagar ... men nu är vi tillbaka på hemmaplan med allt vad det innebär. Jag börjar känna mig aningen stressad över packningen. Jag har packat ner hela köket idag så det känns väl lite bättre ... det enda är bara att Anders inte riktigt får ** ur och börjar packa sitt. För det tänker jag inte göra.

Ska försöka lägga upp lite foton på huset så småningom.

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej! Ser fram emot att få se bilder på och i huset. Hälsningar Kerstin

2009-08-06 @ 08:11:59
URL: http://karransblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0