Passar på ...

Är på besök hos vänner som har internet ... så jag får passa på och blogga lite.

Jobbet är igång och uppackningen sker mycket långsamt. I tisdags packade jag upp mitt klassrum också så det blir en hel del kartonger. SOm vanligt är det teknikstrul på jobbet. Just nu har jag ingen el alls inkopplad i klassrummet, projektor och högtalare finns inte uppsatta, det finns två uttag för internet till sju datorer ... och på måndag kommer eleverna!
... men jag är glad om det fungerar i början på september.

Anders har semester och hans planer för hemmat var många ... men än så länge har det inte hänt så mycket. Jag hoppas att vi kan göra en hel del i helgen. Börja borra lite och så där!

Måste sluta.
Ha de!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0