Snabba fakta

  • Idag har jag ordnat så vi har TV.
  • Jag kokar just nu plommonmarmelad med vaniljstång.
  • Jag gör också en blåbärs- och äpplepaj.
  • Anders fixar i gästrummet.
  • Imorse stångades jag med alla andra myssugna med nya pengar i plånboken på IKEA.
  • Jag har (äntligen) packat upp nästan alla mina kläder.
  • Igår var vi på en supertrevlig och mysig fest som jag hade varit med att arrangera.
  • Jag är med i A-laget på ny position, höger för er som undrar och vet ;o)
  • ... och ja jag kommer att satsa på volleybollen iallafall ett år till.
  • Det är bara två veckor kvar tills jag avgår från styrelsen. Lite att ordna med innan men riktigt skönt.
  • Nästa vecka börjar jag att arbeta halvtid. Jag ska bara till jobbet måndag och tisdag sedan är det föreläsningar på högskolan onsdag-fredag.

Hej hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0