Tillbaka i verkligheten

Äntligen har vi internetuppkoppling hemma.

Nu ska vi bara koppla in och kolla om telefonen fungerar.
Nästa problem att lösa är det här med TV mottagning. Det finns inte ett enda tv uttag i hela huset. Jag har pratat med tidigare ägaren och hon menar att det är uppdraget till ett av rummet på övervåningen. Men vi hittar inget som ser ut som ett tv uttag där iallafall. Jag har för mig att jag läst att TV skulle kopplas till telefon uttaget ... men hur i hela friden fungerar det?
Någon som vet som kan hjälpa mig??

Imorgon är det fredag känns fantastiskt skönt att få lite ledighet efter första veckan med elever.

Nu kan jag också börja kika runt på era bloggar igen ...

Ha de
KRAM Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0