Nedräkning

Så mycket man måsta göra och så mycket man vill göra.

Slutgitlig nedräkning gäller:

JOBB:
ett möte imorgon
Två lektioner på torsdag
Personalfest på torsdag

PLUGG:
Imorgon - plugg, plugg, plugg
Skriva en massa, korrekturläs
Fredag gäller det samma.

VOLLEYBOLL:
träning idag
kanske imorgon

Sen bör det vara ledigt från jobb, plugg och volleyboll.
Anders är också ledig från och med måndag så då ska vi fixa lite i huset, fixa julklappar, åka in till Köpenhamn, köra till Vadstena ... och njuta av att vara lediga tillsammans.

Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det ska bli så härligt jag längtar så otroligt mycket hjärtat.

Idag kan du få hålla tummarna för mig vi har premiär på biografen med vår Ronja film och jag ska hålla tal. Två föreställningar och fullsatt. Hoppas jag hinner ta lite bilder.

kram

2009-12-18 @ 06:55:43
URL: http://bejansdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0