Snö

Helt underbart ... och det kommer bara mer och mer. Vi är mycket tacksamma för att våra före detta husägare lämnade kvar en snöskyffel, den har kommit väl tillhanda i dessa dagar. Jag har tagit några bilder med mobilen eftersom vår kamera fortfarande är trasig men jag vet inte var jag har sladden så för närvarande kan jag inte lägga in några snöbilder!

Ikväll ska jag iväg och täffa mina basgruppskollegor. Mycket trevligt.
Igår var jag och firade Suz födelsedag med lite middag och drinkar. Mycket trevligt det också ... såklart blev det en hel del volleybollsnack.

Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Bra tant som lämnade kvar snö skyffel. Vi har ingen och på Svågetorp är dom slut. Borstar med en kvart fungerar hyfsat...än så länge:-)

2009-12-22 @ 00:48:40
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0