Garnblommor

Igår fick jag en idé om att jag skulle tova blommor. Så idag har jag testat lite. Min tanke var att kunna sätta en liten blomma på mössan. Här är iallafall resultatet.



Det var lite svårt att få till formen men jag sydde dit en kant efteråt och några pärlor för att piffa till det lite.

Väskan står packad så nu är det bara att krypa i säng och ställa klockan för att hinna med tåget.

Kram och Godnatt!
Emma



Anders ringde. Ville kolla så att blommorna kommit fram ... och det hade dom ju!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken man du har! Blommor från andra siden världen och så var dom så fina och inte heller vissna... otroligt. Min man har jag hemma med där blev inga blommor, suck ja...han får visa sin kärlek på annat sätt ... en annan dag. fast han såg lite skuldmedveten ut när han upptäckte att det var alla hjärtans dag. Hur kan man missa, undrar jag. ha det gott!

2009-02-16 @ 16:34:20
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0