IKEA

Jag var ju på IKEA en sväng igår och eftersom det är stegtävlingsmånad tog jag såklart cykeln ;)
Jag köpte ljus (såklart) och några ramar. Min tanke är att rama in lite bilder dels från bröllopet men också från resan.

Vill ha en sån här ram till bröllopsfotona men hittar ingen med rätt mått. Våra bilder är 24x24 och de ramar jag hittat är på antingen 18x18 eller 16x16.

Är det någon som har några tips?

Jag tittade just på Patrik 1,5. Absolut sevärd. Några tårar rann till och med ner från min kind!


Vi ses!
Emma


Kommentarer
Postat av: Sofie

Den filmen såg jag också igår :) Himla bra.



Får du steg när du cyklar?.. var sätter du stegräknaren då? .. jag var på spinning och fick inte ett enda steg.. Tror till och med att den började gå bakåt istället.. :/



2009-02-23 @ 17:57:29
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

Vi har en omvandlingstabell ... men annars har jag hört att det ska gå att sätta räknaren på foten.

2009-02-23 @ 22:53:53
Postat av: Sofie

Vi får inte lov att omvandla.. Dåligt tycker jag..

Man borde få fler steg när man tränar hårt än när man går en lugn promenad.. men men..

Och jag provade sätta den i strumpan när jag var på spinning.. men det gick kanske för snabbt så den flippade ut..

2009-02-25 @ 22:20:11
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0