Konstig mat

Tittar på dokumentären om Knutby men skriver lite i pausen ...

Jag klarade av att följa mitt mål i 45 minuterbetygskonferensen idag. Då hade man inte ens kommer över en klass och vi hade tio klasser till som skulle klaras av inom totalt två timmar.

Det är pinsamt hur det fungerar!

Lite annat kul att tänka på.
Alla har vi lite knasiga matkombinationer. Jag har en som jag kom på nu, jag tror att den kommer från morfar men jag är inte helt säker.

Pepparkaka med smör och några russin på - riktigt smaskigt.

Två till exempel som jag hela tiden får kommentarer för är:

Kaviar och ost som pålägg
salta jordnötter på vaniljglass -
det kommer från mamma och är supergott!

Har du något exempel på någon monstig matkombination?

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kaviar och ost är väl jättegott. På förmiddagsfikat på jobbet kan jag även se ägg-sill och kaviar på sillen !!!

2009-02-13 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0