Lite om mycket

Jordskred i Argentina ... det första man läser på Aftonbladet i kväll.
När vi var i Salta, inte så långt därifrån, väntade de på regnperioden som skulle starta ca två veckor efter när vi var där. Det var lite svårt att tänka sig hur det såg ut under och efter regnperioden eftersom allt var torrt, korna var magra och de 10 meter breda flodfårorna var i princip tomma ... men jag kan tänka mig att om det är jordskred nu borde det ha regnat ganska mycket.

Imorgon ska jag till jobbet och göra en observation för en uppgift på utbildningen. Vi ska observera ett samspel. Jag har kanske gjort det svårt för mig ... men mycket intressant. Jag har valt att observera en tjej som inte pratar i skolan.

Ganska less på allt som ska göras kring volleybollen just nu ... men imorgon kan jag skicka in en del papper. Så då blir det en stor bock på min lista med saker att göra!

Pratade lite snabbt med Anders igår ... han var lätt rastlös efter tre dagar på stranden. Men han hade hittat en snubbe som skulle visa honom hur man surfar så han lär nog stanna några dagar till.
Ajdå jag skriver visst nästan samma sak flera gånger ... jaja.

Jag har TV på i bakgrunden men jag fattar ingeting. När jag slog på den var det Prisen Break på 3:an, helt plötsligt var det något annat ... upptäckte att 4:an var på. Slog över till 3:an ... Sex at the City. ... och nu är det någon modecasting ... fattar ingeting. TV byter kanal utan att jag gör det.

Jag är inne i en lite dålig matperiod ... jag är bara sugen på en massa gott. Vilket kanske inte alltid innebär mat.

Just det JAG har fått en interaktiv whitboard till jobbet ... det är hur kul som helst. ... och så är det lite kul att mina kollegor är avundsjuka.

Nu ska jag nog gå och sova!
G O D N A T T
kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är också inne i en dålig matperiod.. Godis och sötsaker är det som lockar.. Till och med L påpekade det igår.. -Det var väldigt vad du äter godis hela tiden, sa han :P



Interaktiv whiteboard.. är det ungefär som smartboard eller?

2009-02-10 @ 12:56:23
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Roligt med whitboarden. Snabbt gick det också. Det är inte fel äta lite godis i bland. Det kommer bättre tider. Kram pappa

2009-02-10 @ 14:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0