Phuu ...

nu har vi haft styrelsemöte i tre timmar. Plus att jag har suttit i ca en och en halv timme efteråt eftersom jag är sekreterare och hemsideansvarig (plus en timme innan för att förbereda!)... så nu hoppas jag på att allt ska vara klart!

Har dock några punkter jag måste ta tag i under veckan men det borde inte vara så jobbigt.

Har ju inte full koll på vilka som tittar in här på bloggen men antar att jag kan tycka följande ändå :)
Det verkar som om vår tränare vill ha fortsatt träning under hela sommaren två gånger i veckan utan att dela hall. Idagsläge tränar vi tre gånger per vecka plus varannan fredag. Jag är inte sugen på detta. Om det blir så lägger jag ner, jag fixar inte att träna inomhusvolleyboll året runt utan paus. Jag måste få sommaren till egen träning och som ett andhål från volleybollen.

Sen vet jag inte riktigt om jag pallar en uttagning till ... den var i mastigaste laget. Tre tillfällen som jag trodde från början blev tre veckor med konstant presterande och tävlande. Jag gillar inte riktigt såna grejer och det är väl därför jag inte riktigt passar in i vinnar- och elittänkandet. Trots att jag känner att jag mer och mer är en tävlingsmänniska!

Får ju ta denna typ av "avskrivning" i bloggen nu eftersom Anders inte finns hemma och lyssnar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Du har helt rätt, gå på din inre känsla, och du vet att det öppnas ALLTID nya dörrar så du kommer fortsättningsvis att ha möjlighet att tävla, det kommer din inre drivkraft att se till.

Älskade gumman du är så klok.

kram

2009-02-01 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0