Fredagspyssel

Nu har pappa åkt hemåt och jag har pysslat lite hemma. Min orkidee hade blivit lite för välvattnad så den mådde inte så bra längre. Dessutom gick krukan sönder för över ett år sedan. Så nu passade jag på att köpa lite nytt till fönstret.
Såhär blev det

Lampan kommer att finnas kvar länge, jag gillar den jättemycket. Skulle gärna köpa en taklampa från Kartell också ... en sån här


Pratade lite med Anders igår ... han är på väg mot karnevalen. Ja inte den i Rio som väl är den största men en lite mindre i norra delarna av Colombia. Han börjar känna sig lite sressad över att hinna med det han vill innan det är dags för hemfärd. Vi har lite olika syn på det där. Jag tycker ju att det börjar bli en överkomlig tid kvar. Nästan bara tre veckor.

Önskar dig en trevlig fredagskväll!
kram Emma

Kommentarer
Postat av: Pappa

Va fint det blev Emma. Tack för några trevliga dagar i Malmö. Kram

2009-02-20 @ 21:24:23
Postat av: Sofie

Jättefina lampor. Har tittat på den du har i fönstret flera gånger.

Taklampan hade jag inte heller tackat nej till.



Ha en skön lördag!

Kramar



2009-02-21 @ 12:01:33
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0