Egokväll

... tja det är väl inte så svårt att vara ego när man bor själv för tillfället men men ...
Träningen är inställd vilket är riktigt skönt, det har nu varit volleyboll 7 dagar i sträck !!

Efter jobb var min plan att inte åka hem. Jag har så lätt att fastna vid datorn och sen har jag ingen energi till att göra något annat. Så först gick jag till posten för att hämta ett paket som kommit, gick in i musikaffären på väg hem. Där köpte jag Lalehs nya skiva me and simon. Hem för att lämna väskan och ut igen ... inget särskilt mål utan bara att promenera och kika på det som föll mig in. Ganska skönt att bara strosa runt.

När jag kom hem bakade jag en chokladkaka, gjorde en cafélatte och en toast. I bakgrunden Lalehs härliga musik.
Så nu avnjuter jag en god kopp kaffe och en smaskig chokladbit.

Planen för kvällen är att titta på dokumentären Nunnan. Jag missade den när den gick under förra året.
Anders och jag har fått en liten galen idé som vi kan se om vi kan genmomföra. Så jag ska kika lite på kostnade och möjligheter för det.
... eller vad sägs om en helg på Ishotellet i Jukkasjärvi.

Trevlig onsdagskväll!
Kram
Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0