Fredag

Jag var på Clas Olsson och skulle handla ett headset för att göra det smidigare med skype-samtalen. Kom hem och skulle testa ... då funkar bara ena hörluren så det är bara att gå tillbaka och förhoppningsvis få ett par nya som funkar.

Samtidigt skulle jag förbi posten och hämta en bok och ett paket till volleybollen. Då har dom byggt om fullständigt i butiken och postutlämning fungerar först tidigast senare under kvällen. Boken kunde jag hämta ut eftersom den var sänd som ett brev men paket till volleybollen ligger kvar ... får se när jag kan få ut det!

Ska lyxa till det med middagen ikväll ... köpte lite varmrökt lax som jag tänkte göra en varm sallad till ... längtar nästan!

Kram
Emma




Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en skön kväll! skulle väldigt gärna göra dig sällskap kramar

2009-01-16 @ 18:08:11
URL: http://hildur96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0