Handboll

Idag har det varit en riktigt söndag. Slappade hela förmiddagen ... läste tidningen lääänge och åt en sen frukost. Jobbade lite, pluggade lite men mest tittade jag på all skidåkning som visades på TV.

Vid två åkte vi till Svedala för att titta på elitserievolleyboll. Jag körde ... bilen behövde ju rastas lite!
Men matchen...  tja Nordsjö vann rättvis efter fem set. De hade en riktigt duktig japanska som var härlig att iakta.
free myspace layouts

Det är skönt att det inte är så långt mellan Svedala och Malmö för det var bäcksvart och regn så jag såg nästan ingenting.

Nu sitter jag uppkrupen i soffan och tittar på handbolls-VM.
Anders ringde precis ... det är skönt att få höra hans röst. Det behövs inte så långa samtal, bara man kan kolla av att allt är ok.
cool myspace layouts
Imorgon startar en ny arbetsvecka, denna den första som är som den ska.
Ska bli skönt att komma in i rutiner igen.

Kramar
Emma


Uppdatering: Dom vann!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vilka dagar är du på Park?

Tänkte titta förbi med dina papper.. som jag lånade.. för längesen...



Kram

2009-01-19 @ 13:04:04
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0