Iskallt

Idag är det iskallt i Malmö. Jag har frusit så fort jag gått ut. Så nu håller jag på med att koka risgrynsgröt, hoppas att det kommer att värma.
myspace glitters
Vet inte om jag borde förbereda något inför jobbet imorgon, men jag vet inte vad isåfall så jag gör nog inget förrän jag är på plats.

Idag har det blivit endel volleyboll. Jag satt först i sekretariatet för dam B match ... de vann. Sen åkte jag och tittade på herr A match ... dom vann också. Herr B spelar borta ... men det hade varit bra om de också vann för då startade klubben med full pott i vinst första helgen efter juluppehållet!

Imorgon började det på riktigt igen ... det är en ganska fullbokad vecka med båda jobb och föreläsningar!

Ha det bra i vinterkylan!
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0