Lite om helgen

Lördagen startade sådär ... min tanke var att vara i god tid eftersom det tar ett tag att köra ner bilen från p-huset.
Min klocka ringde aldrig så när jag, tack vare Annas sms, vaknade var det full fart.
Sista packningen, frukost, matsäck och så få in allt i bilen ... och ut bilen från p-huset.
pimp myspace profile

Jag hann ... Vi packade in oss i bilen, fyra personer och två personers packningen ... bilen är pytteliten. Vi kör iväg, kommer ut ur Malmö. Det luktar lite bränt gummi ... men det stod en bil i väggrenen ... det var säkert den.
Det luktar mer ... bilen framför kör av vägen och ställer sig i väggrenen ... det var säkert den.
Kör lite till det luktar värre och värre ...
f*n det ÄR min bil.

Jag kör av vägen och ställer mig i väggrenen. Öppnar motorhuven (efter lite mycket letande efter spaken och spärr) det ser bra ut(!) ... vätskor finns och det ryker inte. En av tjejerna ringer sin pappa och frågor vilka möjliga orsaker det kan vara till att det luktar bränt.
(Jag får väl erkänna att det var inte jag som gjorde allt detta. Jag är hemskt glad att Elin var med. Hon kan verkligen bilar.)

Vi kommer efter ett tag fram till att det är fläkten, sätter den på lägsta styrkan och kör iväg. Det luktar, som tur är,inte bränt längre men vi får rulla ner rutorna ibland för att förhindra imma på framrutan.

Sådär bra start på helgen.
Ljungby spelade vi bra mot men förlorade 1-3.
Körde vidare till Jönköping. Sov i danssalen, och vann matchen med 3-0.
Mamma och pappa kom och tittade. De valde rätt match. Vi spelade riktigt bra.
myspace graphics

En applåd till oss!

Kram Emma



Kommentarer
Postat av: ulrika

Vilken otur med bilen!!!! Grattis till vinsten. :-)

2009-01-27 @ 20:25:48
URL: http://vildas-varld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0