Malmö

Det är så tyst och lugnt när man går genom stan. Inga 8-filiga vägar man ska ta sig över.
Igår var vi några som var ute och åt. När jag och en av tjejerna cyklade hem var det helt vindstilla, ingen trafik och totalt tyst ... mitt i stan ... det var helt underbart.

Jag tänkte lägga ett inlägg om hur härligt det är i Malmö igår kväll men somnade så fort jag kom hem ... jag tar det imorgon bitti istället. Imorse väcktes jag av mobilen, det var pojkvännen till den tjej som jag cyklade tillsammans med hem ... hon hade inte kommit hem!

Oj, shit ... man hinner tänka mycket och ffa -jag har varit i Sydamerika i 6 veckor och ingenting har hänt
*peppar peppar* och så kommer man hem ...
Efter lite letande och många hemska tankar återkom hon hem strax efter 11.

Jag har inte kommit bort fran att skriva åäö med a eller o. Så det blir mycket suddande!

Efter det var det säsongspremiär i volleybollen ... en skön revansch och bra start på säsongen. Vinst med 3-1!
Eftersom jag inte har tränat på ett tag så fick jag inte spela men nu är det två veckor till nästa match, så då borde jag få spela litegrann ... det är dessutom dubbelmatch då.

Jag antar att det kommer bli endel ointressant skrivande nu när jag inte har Anders att snacka skit med så ja bloggen får ta det istället. ... och vad som är lite trist är att jag inte har någon kamera hemma så det blir inte många nytagna foton i bloggen på ett tag.

Läste just att 30 personer dött i en bussolycka i norra Peru ... det är då skönt att man (än så länge) har koll på var Anders befinner sig. Dessvärre vet jag hur lätt det är att lägga om planer och ta en annan buss än den man tänkt från början ... men just nu befinner sig Anders i södra Bolivia så ... jag är inte alls orolig!

Ikväll blir det en soffkväll och tidigt i säng, det börjar kännas att man inte är helt rätt i tid. Jag har försökt att gå upp på mornarna och inte vara vaken alltför länge på kvällarna. Men ikväll blir det en tidig i säng!

Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, va läskigt.. var hade tjejen hållt hus då??

2009-01-11 @ 12:21:36
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Emma svarar

Somnat på en efterfest!!

2009-01-11 @ 13:15:11
Postat av: Zara

Hej, vad skönt att du är hemma igen. Det ahr varit kul att läsa om allt spännande ni gjort och sett. Måste komma å se på bilder snart!!

Kram kram

2009-01-11 @ 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0