Onsdag

Lite mer svammel ...

Det känns konstigt att vara själv ... jag trodde ändå att, eftersom jag har varit så förberedd på det, inte skulle tänka på det så mycket. Det är dock skönt att ha jobb, plugg och volleyboll som tar mycket tid och där jag träffar mycket människor. Sen tror jag också att det tar ett tag att vänja sig, det har knappt gått en vecka ju!

Imorgon och på fredag är det föreläsningar hela dagarna.
På fredag skulle jag behöva storhandla ... skulle kanske ta ut och rasta bilen också. Den har ju inte varit ute och åkt på länge nu!

Det kom en inte lika rolig faktura på fordonsskatten ... jag blev då påmind om att bilen står helt själv i garaget.

myspace layouts

(Jag ser inte vad det står och vet nog inte vad det betyder heller ... ska tydligen vara latin. Så jag hoppas inte att det är någgot konstigt)

Kram och Godnatt!

Emma

Kommentarer
Postat av: Zara

Kan meddela att Siempre estare contigo, är spanska och betyder: vill alltid vara med mig

Te quiero= Jag älskar dig



Så bara fina ord



Kram kram

2009-01-17 @ 20:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0