Plugg

Härligt ... jag har en hel helg framför mig med en massa småpyssel ... både roligt och kanske lite tråkiga saker att göra!
Just nu sitter jag och pluggar ... (har visserligen en lite bloggpaus) Läser denna spännande bok:

Har just börjat så nu är det en tillbakablick över 1800-1900 talets stora namn inom utvecklingspsykologi.
Samt nya influenser såsåm anknytningsteori mm

Väntar in ett paket med 6 nya böcker, så det är en hel del att läsa. Det intressanta är dock att allt verkar bra. Här är några av dom ...


Planer för helgen är att:
plugga
städa
tvätta
luncha med Erika
boka tåg till Göteborg
plugga
tjejkväll
styrelsemöte
fylla i volleybollpapper
laga mat till matlådor
plugga
fixa fika
prata med Anders
... och säkert en del till ...

Trevlig
F R E D A G


KRAM EMMA

Kommentarer
Postat av: Pappa

Trevlig helg Emma. Kram pappa

2009-01-30 @ 19:59:05
Postat av: Kerstin

Hej Emma!

Ishotellet låter ju hur bra som helst. Ha en trevlig helg!



/(moster) Kerstin

2009-01-30 @ 21:20:04
URL: http://karransblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa

Låter som rolig läsning du har framför dig, spara böckerna.... kanske jag kommer och lånar dom en dag (när jag är färdig med mina) ha det bra.

2009-01-31 @ 23:33:39
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0