Tiden går

Mitt i veckan ... tider går rätt så fort trots allt ... men det är rätt så tomt här utan Anders.

Jag var inte alls sugen på träning idag utan ville hellre ligga i soffan, men men är det onsdag så är det träning. ... och det är en rätt så bra träning.

Till jobbet idag hade jag bjudit in en kille som säljer interaktiva whiteboardtavlor. Jag vill mer än gärna ha en sådan tavla och mitt syfte med detta var att väcka intresse och kunskap hos mina kollegor men ffa hos rektor som håller i pengarna. Efter genomgången vara alla eld och lågor och tyckte att detta var verkligen något för särskolan. Eftersom det företag som han kom från inte har sålt någon tavla till en särskola kan vi få bli referensskola. ... och isåfall skulle vi få en tavla billigt ... och den skulle jag få då!
Det jag måste göra är att ta emot studiebesök och svara på frågor från de från särskolan som kan tänkas vilja köpa en tavla. Dessutom skulle jag vara med i kataloger och på hemsidan ...!!!
Han återkommer med offert imorgon ...
*håller tummarna*

Nu är jag supertrött så ..

Godnatt och sov så gott!
Kram Emma


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej

Det där lät intressant med interak.... finns det någon webbadress? kan du skicka den till min jobbmail i så fall. ha en bra dag, ringer i kväll, kram

2009-01-22 @ 06:10:43
URL: http://hildur96.blogg.se/
Postat av: Lotta

Fredsgatan har en...

2009-01-27 @ 13:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0