Tvätt, matsäck, städ, tanka ...

Idag har jag haft en lista med en massa småsaker som ska bockas av. Jag har kommit en bra bit på väg men hinner inte med så mycket mer innan träningen. Jag borde handla innan, mest för att kunna vara hemma efter träningen.

I helgen är det dubbel bortamatch så jag ska göra lite matsäck. Googlade matsäck och fick en massa goda tips. Jag blir lätt trött på att alltid ha samma saker i picknick korgen. Så ... i helgen tänkte jag packa med kycklingklybbor och en kall hemmagjord potatissallad. Frukt, juice och nötter får nog också plats.

Nu måste jag äta innan det är dags för ombyte och en cykeltur till träningen!

Ha en underbar fredag!
Kram Emma

(Igår pratade jag med Anders i nästan en timme, det kändes riktigt bra!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0