Trött?!

Jag har ett litet, kanske inte så jobbigt problem, jag är inget trött. Sover knappt på natten men är inte alls trött under dagen. Idag var visserligen första dagen på jobbet ... så jag hoppas att jag är så pass trött att jag sover hela natten. Det enda jag ska försöka tänka på är att inte bli stressad över att jag inte sover så mycket som jag brukar ... jag antar att jag inte behöver mer!
myspace layouts
Några saker som är bra med att ha kommit hem:
* Man får slänga toapappret i toaletten
* Kranvattnet är helt fantastisk gott och helt gratis
* Jag vet var jag ska sova varje natt
*Socker är inte tillsatt i allt man äter eller dricker
*Frukosten består inte enbart av vitt bröd och dulce de leche
* Jag hittar i köket och har elspis

Dom tråkiga grejerna tar vi en annan gång ...

Kram och Godnatt ... kanske!
Emma




Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, vad tjusigt här har blivit inne :)

2009-01-13 @ 22:25:40
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0