Allt handlar om flytt nu!

Ok, då ska jag mäta. Det är ju snart inte hennes hem ... faktiskt!
Det kan ju vara bra att veta hur många tapetrullar och hur många liter färg som ska köpas.
Tack!

Har just ordnat på balkongen. Så nu är den klar för flytt.
Min plan är att gå ner i källaren och plocka upp några krukor som jag har för mig ska finnas där så jag kan packa en kruklåda.

Pausar lite vid datorn bara!

Jag har även två träpersienner som står därnere som jag är mycket osäker på om vi kommer att använda, de är snygga en inget praktiska överhuvudtaget (är det verkligen ett ord?!). Antar att det står en massa annat skräp som vi glömt bort också. Jag ser faktiskt fram emot lite sämre väder så det känns ok att stå inne hela dagarna.

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0