Ensam i en stor säng

Anders är iväg och paddlar med några vänner i Karlskoga Karlskrona (såklart) skärgård.
Sist jag sov själv hände det märkliga saker ... så nu är jag förberedd.

På tal om stor säng är vi lite osäkra om vår säng får plats i det rum vi vill ha som sovrum. Om vi får plats kommer inget annat att få plats. Vi har tänkt tanken att det kanske är dags att köpa en normalstor säng ... men har man vant sig vid en 2,40 så är det svårt att byta ner sig.

Vi ska hem till vårt nya hus på tisdag och egentligen skulle jag vilja gå och mäta och kolla men det känns inte helt ok mot nuvarande ägaren. Vi har visserligen fått en ritning av huset så jag antar att jag får använda den istället.

Från jobbet fick vi pocketböcker i sommarpresent, jag tog John Ajvide Lingqvist Människohamn. Det var ruskigt bra och svår att lämna. Det är samma författare som till Låt den rätte komma in.
 
Just nu läser jag Lisa Marklunds senaste bok En plats i solen. Jag gillar hennes böcker och så även denna.


Ska nog snart ta och lägga mig och läsa.
Imorgon är det fredag
... inga andra planer än att springa på morgonen. Packa någon låda. Rensa lite i källaren. Kanske bada och sola lite.

Godnatt
/Emma

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är klart att du ska mätta. Ta med måttbandet!

2009-07-17 @ 08:43:36
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Sofie

Skulle precis skriva samma sak som Åsa.

Ta med måttbandet, självklart ska du mäta! :)

2009-07-17 @ 11:40:02
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0