Flyttlådor

Nu har packningen börjat på allvar. Ett 10 tal kartonger är helt klara och hälften står halvpackade. Det är lite svårt att packa just nu eftersom vi fortfarande använder en del saker. Köket har jag inte börjat med än. Måste ju tyvärr ta det tråkiga först ... rensa ur garderober, förråd och källaren.

Jag ska nog återgår till packningen.

Dagen i övrigt har jag tillbringat på Kallbadhuset. Det är helt underbart att ibland komma bort från sand, skrikande barn, vilda tomåringar, rökande och högljudda människor.
(Som det annars finns ganska många av på stränderna i övrigt.)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hihi, jepp.. riktigt grymma var vi också ;)

Nä, men det var himla kul faktiskt :)

Anna är riktigt sugen på att börja spela i någon nybörjargrupp, hon försöker få med mig.. men det är nog inte riktigt min grej.

2009-07-16 @ 18:11:10
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0