Lite om allt

På lördag ska vi arrangera en lite mer spektakulär challengerbeachplanerna i Västra Hamnen.
Så nu håller vi på att få ihop alla lösa delar, ett lite orosmoment är vädret men prognosen blir bara bättre och bättre ju närmare vi kommer.

Idag har jag fortsatt att fixa inför flytten, nu är allt med försäkringen helt klart. Jag har dessutom pratat med de murare som nuvarande ägaren fått offerten av. Det verkar bra och vi ska återkomma när vi fått tillgång till huset så ska de kunna fixa fram folk inom några dagar. Känns skönt att fixa till dessa grejer på en gång.

Eftersom det inte kommit något lågtryck ... inte in över Malmö iallafall ...  så har jag inte haft någon lust att börja packa. Så det får vänta. Jag lästa några checklistor på nätet med tankar inför flytt. Där stod det att man skulle börja packa tre dagar innan. Så det är ju gott om tid för oss ;o)

Måste fixa några grejer på stan men är inte alls sugen på att gå ut. Det är så mycket folk ... och så mycket gatuförsäljare som det är svårt att kryssa mellan.

Anders ringre precis och han är på väg hem. Det var ovanligt tidigt, trevligt!

Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0