Trött

Helt slut efter (ytterligare) en helg i beachvolleyns tecken. Arrangemanget i lördags blev lyckat, vi har dessutom fått en hel del uppmärksamhet i media. Vilket alltid är bra för en så liten sport. Men att vara ute 12 timmar i sträck i stark, ganska iallafall, vind gör sitt. Idag har jag inte varit riktigt lika aktiv men jag är trött ändå.

Inga större planer för nästa vecka. Anders ska iväg och paddla med några kompisar i slutet av veckan vilket innebär att jag har bilen och kan ta mig till lite trevliga (bygg)varuhus. ... eller till vänner lite utanför Malmö!

Måste bara tipsa om en hemsia maleributiken.se. Jag har beställt några tapetprover som jag hoppas kommer imorgon. Dels prover för att se vad vi vill ha på väggen men också för att göra tavlor av, man får nämligen 1 meter provtapet fraktfritt dessutom.

Snart dags för sängen!
KRAM o GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0