Helgen

Jag hade en mycket trevlig helg och en underbar fest. Vi satt på gården hela kvällen och delar av natten. Vi åt tårta och lite annat smått och gott til detta dracks det mousserande och rose. En riktigt sommarkäll!

Tack alla som gjorde kvällen så trevlig!

... och inte nog med detta fick jag massa fina presenter också. Trädgårdsböcker med tillbehör, presentkort, olivträd, blommor, en stor margareta skål med lock och två små steltonpåsar.
Från min syster fick jag en smartbox och från Anders mamma och bror ett presentkort på village.
Anders gav mig en fantastiskt fin klocka och några småpaket.

Istället för prickar som på denna klocka har min sträck.

Ha en bra dag!
Kram

Själklart Anna vi tar en fika i slutet på veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0