Anne på Grönkulla

Ikväll börjar Förra veckan började Anne på Grönkulla på tv4+. När vi var små satt vi alltid och tittade på Anne på Grönkulla  med mamma. Jag tror att vi läste böckerna innan det också ... eller så stod de bara i hyllan.

Ikväll ska jag iallafal titta på det igen. Tänkte mig en lite nostalgitripp.

Dagen i övrigt har inneburit examination på högskolan. Stresstädning inför visning av lägenheten. Ett nästan sista finlir med min individuellt uppgift ... imorgon SKA den in. Och en j**vla massa studenter och det är bara första dagen av 10 som det ska tutas och köras runt i stan. Fick stänga fönstret eftersom jag fick sådan hemsk huvudvärk.

Hej hej!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0