Efterlysning

Jag önskar att någon kunde uppfanna en pin eller liknande som man kan ta på sig när man ska gå ut på stan. Nu har gågatorna invaderats av diverse försäljare, reklamutdelare eller medlemsjagare.

Eftersom vi bor i stan stöter jag på dom så fort jag ska göra ett ärende. Dessutom frågar dom inte längre om man har tid utan ställer lite mer knepiga frågor som man inte kan svara så snabbt på.

Iallafall så är inte jag intresserad av att prata med dessa personer när jag går på stan. Till detta hör ocksa att de (oftast) stannar de personer som inte ser stressade ut. Frågan är därför måste man stressa så fort man ska ut på stan för att slippa som?

Jag bara undrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0