Ingen tid

Det är mycket som händer så här i slutet av en terminen. Jag har precis gjort klart elevernas sommarpresent, en dvd med den film vi gjort under våren. ... och det har minst sagt strulat ... vi har inte den tekniska kapaciteten som krävs. Innan jag testade hemma hann jag lägga mycket tid på att försöka ordna det på jobbet. Det känns inte ok att så fort man tar hem ett jobb fungerar det. Det borde fungera på jobbet!

men men

Nu är det klart och jag kan ta med mig en massa små fina paket till eleverna imorgon.

Jag försker att släppa mitt krav eller snarare förhoppning om att få tillgång till mitt nya klassrum innan sommaren. Hela klassrummet är nu packat så just nu väntar jag bara på besked om vad som sker ... just nu är det olika bud varje dag!

Det borde dock bli mer tid över efter imorgon!

Nu ska jag bara slappa!
Ha de kram Emma

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu när du haft avslutning kan du koppla av lite mer. Det är du verkligen värd min duktiga dotter. Och du, det kommer bli bra med nya klassrummet. Vi ses snart. Kram.

2009-06-11 @ 16:46:02
Postat av: Sofie

Varför ska det alltid klydda så när man ska fixa film/foto till eleverna?! .. Allt går alltid bra.. man har gott om tid.. men sen när det är dags att göra det där lilla sista (typ bränna) .. så blir det klydd(!) .. Det hör till :P

Hade också sånt klydd igår..

2009-06-11 @ 19:08:42
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0