Tapaskväll

Igår var vi på en riktigt trevlig tapaskväll hemma hos ett par vänner. Vi gick till operakällaren .senare på kvällen ... dom sa iallafall att det hette så ... men jag vet inte riktigt. Det var restaurangen vid Malmö Stadsteater. Ett ställe jag verkligen kan rekomnedera. Riktigt soft!

Idag har vi testat Debasers brunchbuffe. Mycket gott och en härlig uteplats att sitta på!
Kan också rekomenderas ; )

Nu ska jag testa gårdens solning för första gången. Det känns inte helt ok att ligga i bikini på gården ... men det är faktiskt fler och fler som gör det så då kan väl jag också. Jag är inte så sugen på att packa ihop mig och dra iväg någonstans.

När jag är inne på rätt dator ska jag lägga upp några foton från mobilen. Från gårdagen och idag!

Hej så länge ...

Kommentarer
Postat av: Helen

Hej på dig!

Stället heter operagrillen så ni var nära... :) Det är faktiskt riktigt bra! Själva var vi och käkade igår på ett ställe på dockan, kommar inte exakt ihåg vad det hette men någon med dockan... Typ skitdåligt i alla fall. Jag beställde grillade räkor och fick fyra små räkor på ett spett, Lars beställde burgare och den såg riktigt tråkig ut. Visst ingick det en stor buffe till men ändå!!! Gå inte dit. Syns imorgon, kram H

2009-06-28 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0