Uppdatering

Jo, det verkar faktiskt fungera.

Idag är vädret mer som det brukar vara så här i början av lovet.
Jag har riktigt svårt att låta bli packningen, det finns liksom inte så mycket annat att göra. Jag är ju hemma och vet att det kommer att bli mycket att göra längre fram. Men som jag tidigare sagt är det födelsdagen som är gränsen. Det hindrar ju inte från att man rensar och lägger tillbaka.

Eftersom det var så oerhört bar pris så har jag nu inhandlat en ny vara till nya huset. Annars är vår tanke att bo in oss och sedan köpa det vi vill ha. Vi tänker oss också att butikerna efter sommaren rear ut en del sommarvaror typ parasoll, utemöbler, torkvinda etc.

... och det blir ju dessutom roligare att handla när man har pengar och vet vad man vill ha. Så just nu flyttas det över pengar till ett sparkonto. Här kommer några saker som jag spanat på:

(jaha så fastnade jag med Photoshop istället ... men det är ju alltid trevligt!)


Nu borde jag göra mig i ordning och bege mig till Ica Maxi där det ska kompletteras litegrann inför morgondagen.

Ha de gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0