Fest?

Idag är tanken att jag ska spela volleyboll och gå på fest med mat och dryck betalad av Malmö stad. Det ni!
Jag har två år tidigare varit med i en tävling med mångårig tradition mellan Malmö och Köpenhamn. Tävlingen är vartannat år i Malmö och vartannat i Köpenhamn. Är man på hemmaplan startar dagen efter lunch med en massa olika sporter som sedan räknas samman och på kvällen delas pris ut till vinnande stad.

Det lilla kruxet i år är att jag inte känner mig helt kry. Jag tror inte att jag borde spela men min plan är att går dit, byta om, värma upp och känna efter hur det känns. Hoppas att jag orkar så länge att man kan få lite mat och dryck också bara ; )

I helgen är både jag och Anders lediga och på hemmaplan, det var inte igår. Anders kanske bara skulle jobba lördag eller söndag!

Hoppas iallafall på en varm och skön helg!
Emma


Börjar bli lite smått stressad över att jag inte har skrivit på min uppgift under veckan. Min plan är att sitta hela tisdag. Så då får jag nog ladda upp med god mat, lite snacks ... så ska det nog gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0