Förändringens tid ...eller?

Fick äntligen tummen ur och har tvättat fönstren.
Det borde ha gjordt för ett halvår sen, tog dem även inuti ... så nu är det riktigt fint.

Dessvärre ... eller hur man nu ser det ... är jag riktigt sugen på att förändra här hemma. Men jag vet inte hur ... just nu känns som om det inte går att göra så mycket. Vi använder ju trots allt det som finns framme så det går inte att rationalisera bort så mycket. Jag antar att det går att rensa bort en hel del men då måste jag ha Anders med mig. För om han för en hög som ska sorteras blir den liggande sådär ett eller två år. Det ser för j**vligt ut vid hans säng. Det är där allt samlas som inte tas tag i på en gång. Fördelen är dock att när det väl sätts igång ... och det finns tid ... blir det mycket gjort. Frågan är bara när!

Jag tror att jag ska testa lite här i TV-delen ... får se vad Anders säger när han kommer hem ; )

Återkommer med resultat ... om det blir någon förändring!
KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0