Fredag

Sista dagen med pluggande ... förhoppningsvis!
Idag är min plan att allt ska bli klart. Jag vet inte om jag vågar sända in arbetet än men jag ska iallafall känna mig klar.

Imorse ringde jag och sa upp vår lägenhet. Vi har ett par vänner gärna vill flytta in så jag hoppas verkligen att de kan få lägenheten. Dessutom hade det underlättat för oss eftersom vi då slipper en dubbel månadshyra.

När jag vaknade var det soligt och fint men nu har det mulnat på och ser riktigt trist ut. Jag som tänkte att det kunde vara trevligt att sätta sig ute någonstans. Men men det kan ju alltid bli bättre framåt dan.

Frukosten var slut hemma, så nu måste jag går och handla något. Jag börjar bli riktigt hungrig.

Nu är det ledigt i tre hela dagar!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0