Hängig

Trött, lite ont i halsen och allmänt hängig och Anders är förkyld.

Vi som skulle ut och äta och fira vår 8 års dag.
Nu byts det ut till pizza i TV-soffan.
Det kan vara rätt så trevligt också!

Imorgon åker vi till Göteborg. Volleyboll hela helgen.
Sen blir det Göteborg på onsdag igen men då med eleverna på fotbollscup.

Vi var och tittade på ett radhus idag ... igen.
Det var riktigt trevligt men i stort behov av uppfräschning.
Både kök och badrum, men det var bra storlek och trevligt planerat.
Besiktning ska ske imorgon så vi tänkte läsa den innan vi ev lägger ett bud.
Det var en man på visningen som la ett bud på 1.8 utgångspriset var på 2.6 men vi tänkta att 2.0 kan man väl lägga om någon har börjat på ett så lågt bud!

Snart helg!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Helen

Var låg dagens radhus? Läget annars? Öl på fredag? Själv drar jag till Kreta på lördag, känns rätt soft. Ska bara läsa, sola och vila upp mig. Jäkligt trött på skolan, omdömen och utvecklingssamtal just nu. Kram H

2009-05-10 @ 20:45:29
Postat av: Åsa

Husletandet går vidare ser jag... kul. Du kan få nummer till några riktigt bra hantverkare av mig. Kök och bad blev bra gjorde av ordentliga folk.





2009-05-12 @ 22:24:55
URL: http://galanthus.blogg.se/
Postat av: Emma svarar Åsa

Jag återkommer gärna ... bra att ha lite koll på hantverkarna!

2009-05-13 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0