Motion

Vi får lite extra motion här hemma sedan fjärrkontrollen till TV gått sönder. Vi har en gammal liten 20' som vi tycker är helt okej men vi har sagt att det blir en ny när denna går sönder.

Dagen har till största del tillbringats utomhus. Först la jag mig och solade samtidigt som jag pluggade. Det sista... hoppas jag. Sedan begav jag mig till beachplanerna där vi mest satt och snackade men det blev iallafall litegrann spelat ... och så badade jag också!

Nackdelen med spelandet utomhus i sol är att solen tar ju ganska bra ... och iallafal så har jag oftast en sport-bh på mig eftersom jag inte har någon "säker" bikini att spela i ... och det ger inte någon snygg bränna alls. Det var en av anledningarna till att jag la mig utomhus och pluggade. Det är inte så snyggt med ett kors på ryggen!

Nästa vecka gör jag utomhusdebut. Jag har just anmält mig till en beachvolleybolltävling på lördag i Apelviken. Förmodligen kommer jag och Anders spela mix på söndagen.

Två veckor kvar till sommarlov!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0