Plugg - igen

Efter att ha träffat basgruppen under gårdagen under 6 timmar (!) och pluggan inför gruppuppgiften ska jag idag sitta och göra klart min individuella uppgift samt titta närmre på den del som jag ska redovisa. Mycket plugg på sistånde med andra ord.

Den individuella uppgiften är lite flummig eftersom vi ska reflektera så mycket själva, det går också att tolka in så mycket olika i vad som är viktigt att ta med. Jag känner att jag har lite svårt att hålla en röd tråd. Det är det som jag ska titta på idag, lägga till och ta bort så det finns ett samband mellan allt. Jag borde nog också få in någon mer referens.

Samtidigt är det ju fantastiskt väder, så lite effektiv tid på förmiddagen så hinner jag kanske gå ut lite sedan också!

Ha en bra tisdag!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0