Trött

Jag kunde inte somna igår. Låg och vred och vända mig tills jag insåg att det inte var någon idé att försöka. Satte mig och löste korsord och sudoku. Somnade till slut vid 3 tiden.

Dagen har tillbringats vid beachvolleybollplanerna mellan 11 och 16. Vinden gjorde spelet lite sådär. Och vädret ... vad är det som gör det så svårt att förutspå vädret. I hur många dagar som helst har man sagt att det ska bli sommarvärme i helgen. Jo visst, men den j***vla vinden, det måste ha varit minst 10m/s och mer i byarna. Så ingen värme här i Malmö iallafall ... så länge du inte hittat något ställe i lä.

Har just ätit lite och det känns som om jag kommer att somna gått ikväll. Det är lite ensamt, Anders är i Stockholm till måndag kväll.

kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0