Vårruset

Då var årets vårrus avklarat. Jag hade inga större förväntrningar eftersom jag känt av pollen och därmed astman under förra veckan. Men målet var att springa iallafall ... och det lyckades nästan ... jag gick en liten bit i mitten men tog mig i mål på en snabbare tid än förra året 28min blankt. Vilket jag är stolt över ... tiden alltså inte att jag gick.

Jag har alltid trott att jag springer långsamt och förmodligen går lika snabbt som jag springer, men idag insåg jag att jag trots allt har ett hyfsat tempo när jag springer.

Nu ska denna goda löparkänsla hållas kvar och det ska inte bara bli snabbpromenader utan längre löparrundor också ...det behövs för flåset ;o)

Hej o Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Usch, du är äckligt flitig med tränandet.. Löparrundor!? pust

;)

2009-05-05 @ 20:38:39
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0