Ett till ...

Gnällde lite om träningen i förra inlägget. Det var kanske bra för det blev en riktigt bra träning. Jag börjar hitta det där som kallas "taijming" (gillar att stava det så).

Dessutom fick vi våra nya matchställ  ... så himla snygga vi kommer att vara på söndag. Ny tröja, nya cykelbyxor, nya knäskydd och ny överdragströja. Dessutom har vi redan strumpor, vattenflaska och väska. Ny ser vi verkligen ut som ett lag.

Anders ringde för en timme sedan och sa att jag inte behöver hämta dom. Jag hade verkligen ställt in mig på att vara vaken så det känns som om det kan bli lite svårt att ställa om nu. Men jag brukar aldrig ha några problem med att somna. Dessutom kan jag ju alltid lägga mig och läsa Dan Brown.

Planen för morgondagen är att räffsa löv.
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0