Håller i söndagen

Njuter av söndagskvällen.

Lite konstig start på dagen eftersom matchstart var 14.00. Ska man äta frukost och lunch eller bara frukost. Kanske ska tänka på det där med brunch nästa gång.

Vi hade våra nya supersnygga matchkläder på oss för första gången idag. Och eftersom coachen pratat med mig i början av veckan att jag skulle få starta matchen var jag riktigt taggad. Men som det brukar vara så nej, bänkad igen. Trist eftersom vi mötte det sämsta laget i serien. Inget att förlora rikigt. Men men ... jag fick starta andra set och spela hela setet, helt okej siffror 25-11 ...men bänkad i tredje. Vi tänker inte riktigt likadant coachen och jag (och några fler). Efter förra hemmamatchen var jag fruktansvärt frustrerad men beslutade mig trots allt för att fortsätta spela med laget eftersom det ger mig så mycket volleybolltekniskt på träningarna. Så idag var det Anders som var mer irriterad än jag.

Fick lite extra energi och åkte iväg till Ica Maxi, med tanken att göra lite varma mackor till kvällsmat. Men ingen av oss hade ju ätit någon mat. Så det slutade med att jag gjorde lammfärsbiffar och potatissallad. Till detta lite grön sparris och baconinlindade ostfylldachampinjoner.
Ruskigt gott!

Jag är verkligen inte sugen på måndag imorgon ... men det ska bli riktigt trevligt på kvällen. Då ska jag till Åsa.

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0