Lång helg

En riktigt trevlig helg utan dator.

Först GeKås ... en timmes kö för att komma in. När vi väl kommer in träffar jag en gammal kollega, hur är det möjligt bland alla dessa tusen människor. Jag skickade ner Anders med en korg och sen gick jag och kollade julgrejerna.

Vi köpte inte så mycket, titta bara på det vi skulle ha. En timme i butiken sedan var vi klara.

Då var det dags att köra till Tylösand SPA. Hur skönt och trevligt som helst. Det kan jag verkligen rekomendera, två våningar med alla möjliga pooler, bastu, och relaxstolar.

Lördag körde vi till Göteborg. Varför i helafriden ska det vara så svårt att köra i Göteborg. Vi hittade tyill slut ett P-hus vi kunde stå i och checkade in på hotellet. På kvällen gick vi ut och åt tillsammans med några andra beachspelande Malmöiter.
Söndag spel i beach hallen. Vi har blivit lite bättre och vann en match, vilket resulterade i att vi var tvugna att stanna kvar för att dömma en åttondel. Till nästa turnering får vi se till att antingen förlora alla matcher eller vinna två.

Nu är allt som vanligt igen ... jobb, träning, plugg.

Hej hej.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hörde av Lotta att hon träffade er. Nog är världen liten. Jag såg slutet av Ullared på tv och du är nog igen typisk Ullareds kund om du fixar det på en timme.

2009-11-04 @ 20:43:56
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0