Less men inte trött

Less på träning ... det finns så mycket annat trevligt att göra.
Fredagsträningen denna vecka hade varit helt ok att skippa så man hinner med hemmet litegrann också. Inte bara hemmet kanske, det känns som det var ett tag sedan Anders och jag gjorde något tillsammans.

Positivt är dock att jag inte alls är trött, många pratar om hur trötta de är och hur svårt det är att gå upp ur sängen på morgonen. Den senaste veckan har jag vaknat innan klockan ringt. Jag tror vet att det beror på att jag dricker Mivitotal ... så vill du hålla dig pigg även i mörkret köp den nu.



Idag har vi spelat in åtta handledningssamtal. Det gick mycket fortare än jag trott, vi var riktigt effektiva. Men det är ganska psykiskt tröttsamt eftersom vi hela tiden tar upp aktuella, relevanta ämnen. De är oftast inte så trevliga att sätta sig in i. Men nu har jag iallafall mítt samtal och kan börja skriva mitt arbete, det ska vara klart den 19 januari men min plan är att vara klar innan jul och det tror jag inte ska vara några problem.

Snart ska jag hoppa i träningskläderna och cykla till träningen.

Hej hej
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0