Måndag

Sitter på jobb och bloggar vilket mycket sällan brukar hända.

Men jag har inte så mycket att göra, skulle egentligen åkt hem för att ta ut lite tid från förra veckan då det blev på tok för många timmar. Men jag har blivit inbokad på ett möte kl. 15. Ingen stor ide att åka hem då, hade vädret varit mer lockande hade jag kanske kunnat ta en promenad med idag är det bara så ståkigt väder.

Igår var det en riktigt mysig dag. I bakgrunden spelades julmusik och vi bakade allt möjligt julgott. Lussebullar, smörkola, lakritskola, rocky road, mormorskakaor, cheescake, tryffel ... och då har jag säkert glömt något. Vi hann med att dricka en massa glögg och must också såklart. Hur mysigt som helst!

Min plan är att det ska bli julfint hemma på fredag. Storstädning och framställning av adventsljustakar. Det hade varit trevligt att baka lite då också så det även luktar jul. Nåra foton kanske det kan bli då också.

Ha en bra måndag!
Kram Emma

Kommentarer
Postat av: Sofie

Så mysigt :)

Hos mig blir det nog Lussekattsbakande och pyntande på lördag.

Ser fram emot att göra en massa julgodis me, mums!

2009-11-24 @ 13:24:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Det låter som riktig bra julmys!

Kram från Kerstin

2009-11-24 @ 19:34:21
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0