Hål i taket

Från trasigt till inget alls!

Glasmästaren kom i morse och plockade bort fönstret. Och ramen ... den var fullkomligt sönderrostad. De ska återkomma med vilken som är den bästa lösningen och täcka fönstret eftersom de inte blir klara på en dag.

Nu ska jag snart tvätta fönstren på altanen. Trots att solen skiner, jag har hört att det lätt blir ränder när det torkar för fort i solen ... men hur trevligt är det att stå ute i ruskväder.

Det blir nog en vända på stan sen också. Egentligen mest för att det är trevligt att strosa runt på stan men lite också för att det är några saker jag måste inhandla.

Tänka sig men jag har övertalat Anders om att vi ska till GeKås eftersom det är så mycket nytt vi vill ha och behöver till huset. Typ adventljusstakar, gardiner, kuddar, ramar ... och allt detta finns ju där och lite till.
Vi ska nämligen till Tylösand SPA fredag till lördag och sedan vidare till Göteborg för att på söndag spela beachvolley. Då är vi ju i närheten så vi tar allt på en gång.

Idag är det en underbart solig höstdag i Malmö!
(som tur är annars hade det regnat in)
Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0