Höstlov

Nu är jag hemma. Rktigt mysigt.

Idag ska syrran och jag ta bussen in till Motala för att möta upp mamma och pappa på lunch. Sedan kör vi till Ulfvåsa möbler ... jag vill ha några korgar till hallen och vilket ställe är då inte det bästa ... jo Ulfvåsa. Därifrån kör vi till Mjölby och träffar mormor och morfar. Det var riktigt länge sedan så det ska bli supertrevligt. Syrran skulle gå till en tygaffär också så jag kan ju passa på och kolla om det finns något tyg jag kan sy gardiner eller kuddar av. Det där mysiga saknas i vårt hem för tillfället. Det är alldeles för få kuddar, gardiner och lampor.

Ska boka min resa tillbaka till Malmö under dagen också.

Ha en bra dag!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ha det så bra på utflykten till Mjölby och resten av höstlovet!

Kram från Kerstin

2009-10-27 @ 10:28:52
URL: http://karransblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0